بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل به مناسبت دهه مبارک فجر
بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل
پایگاه مقاومت شهید اوکاتی

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و سه سال حیات طیبه در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرامی  باد

دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی در افق زیبا و پهناور کشور ایران است

در آیینه ی دوران انقلاب ، تبلور شکوه و عظمت پس از نبی مکرم اسلام (ص) و امامان معصوم بدست خمینی کبیر قهرمان بلا معارض نبرد با کفر و ستم و الگوی بی بدیل عدالت رقم خورد و پیروان راه نورانی او هر روز با حضور  در صحنه های مختلف  و دفاع از آرمانها و مقدسات انقلاب ، وفا داری خود را به آن راد مرد تاریخ و فرزند خلف ايشان مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (دامت افاضاته ) بیش از پیش به منصه ظهور رساندند.

در سایه همین حفظ و حراست از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد شکل‌گیری بیداری اسلامی در یک سال اخیر در منطقه هستیم که همه این دستاوردهای خوب و شیرین را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و احساس مسئولیت بیشتر دانست.

توکل به خداوند متعال، زمان‌شناسی، امام‌شناسی و بصیرت‌بخشی لازمه و ابزار کار پایمردی در حفظ اصول و ارزش‌ها است.

 ملت ایران با دست یافتن به گنجینه وحدت و ولایت‌مداری تاکنون توانسته است قله‌های عظیم ایثار و شهادت‌طلبی را به خوبی طی کند و با همین روند قادر است در سال‌های متمادی به خواسته و مطالبه اصیل مردم پاسخ دهد.

شیطنتی که امروز نظام استکباری به آن دامن می‌زند، موضوع تحریم شریان اقتصادی ایران است که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد ولي همگان ديدند كه با اعلام قطع صدور نفت به كشورهاي اروپايي چگونه خود را به درهاي بسته مي‌كوبند.

دهه فجر حاصل استقامت و پايداري مرداني از ياران خميني كبير است كه زير وحشيانه ترين شكنجه‌هاي تاريخ قد خم نكردند و همواره بر حاكميت اسلام ناب پاي فشردند.

دهه فجر انفجار نوري بود كه تشعشع خيره كننده آن امروز پس از گذشت سي و اندي سال در بلاد اسلامي و حتي غيراسلامي قلب ملل تحت ظلم را جلا بخشيده و چشم استكبار و معاندين نظام اسلامي را كور كرده است بطوريكه سران حكومتهاي ظلم و تعدي به دست و پا افتاده و در صدد كشتار مردم خويش برآمده‌اند.

امروز به بركت هدايتهاي امام(ره) و رهبري و با توجهات حضرت وليعصر(عج) انقلاب اسلامي به جهان صادر شده و انشاءالله در آينده‌اي نه چندان دور شاهد اضمحلال حكومتهاي جابر خواهيم بود.

با آرزوی عزت ابدی برای ملت بزرگ ایران والسلام علیکم و رحمت اله و برکاته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و آدرس bk-pr-iauzabol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 5710
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1